Dzisiaj jest 14 maja 2024, 12:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 00:30 
Pasażer w VW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 23:43
Posty: 17
Lokalizacja: Lublin
Samochód: escort patrol clio crv s80 v70
Rok produkcji: 0
Numer GG: 9308429
Zaawansowanie prac: 1%
Witam

Jak wygląda sprawa zawieszenia gwintowanego.
Jakie przeróbki należy wprowadzić?
Czy jestem w stanie to sam zrobić czy potrzebuje mechanika?
Jakie zawieszenia polecacie?
Jaki łączny koszt?
Jak nisko polecacie ustawić żeby już była stylówka a jeszcze dało się tym jeździć na co dzień?

_________________
Zróbmy z tego forum poradnik a nie kółko wzajemnej adoracji.
Nie wiedzieć to nie wstyd.
Wstyd to nie zapytać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 14:22 
Pieszy

Rejestracja: 25 lut 2012, 17:59
Posty: 5
Samochód: Mk1
Rok produkcji: 78
Zaawansowanie prac: 1%
Jeśli znajdziesz zawieszenie pod swój model samochodu to żadne przeróbki nie będą konieczne. :)
Jedyne co trzeba zrobić to wymienić amortyzatory, myślę że pomoc mechanika nie będzie konieczna. Ewentualnie mechanik może ustawić zbieżność. :)
Rodzaj zawieszenia zależny jest tylko od kwoty jaką możesz przeznaczyć, od 700zł(za china) w górę do. Za około 3tyś. można dostać już jakieś markowe(KW, H&R, Bilstein itd.) Mowa tu o nowych produktach produktach, które polecam ;)
Ale w sumie kolega ma na mk2 Ta-technix'a china i nie narzeka. :twisted:
Wszystko zależy od Twoich upodobań i kwoty jaką dysponujesz :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 16:44 
Pasażer w VW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 23:43
Posty: 17
Lokalizacja: Lublin
Samochód: escort patrol clio crv s80 v70
Rok produkcji: 0
Numer GG: 9308429
Zaawansowanie prac: 1%
Wiadomo ze chce wydac jak najmniej. a myslisz ze wg sens jest pakowac sie w takie zawieszenie?
Ludzie przycinaja sprezyny itp (nie wiem czy w golfach slyszalem o takich rozwiazaniach w innych samochodach) wiadomo ze potem nie mam luksusu regulacji ale 1 jest to tansze 2 nie robie samochodu wyczynowego tylko stylowke do wozenia sie wieczorkiem po miescie.

A jak sprzedaja uzywane komplety to zazwyczaaj je sprzedaja dlatego ze sa w oplakanym stanie? Jest wg sens pchac sie w uzywki?

_________________
Zróbmy z tego forum poradnik a nie kółko wzajemnej adoracji.
Nie wiedzieć to nie wstyd.
Wstyd to nie zapytać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 18:52 
Pieszy

Rejestracja: 25 lut 2012, 17:59
Posty: 5
Samochód: Mk1
Rok produkcji: 78
Zaawansowanie prac: 1%
Używki jak się orientowałem to każdy mi odradzał, zmniejszona żywotność itp.(jeżeli mowa o tych "w opłakanym stanie""). Ale to też zależne od tego jak została wykonana regeneracja :). Ale tak jak mówię to tylko z tego co słyszałem, samemu nie regenerowałem.
A jeżeli by się trafiły w dobrym stanie i monecie to czemu nie :)
Jeżeli mówisz o przycinaniu sprężyn to polecam Ci jednak Ta-technix'y i nie ma co sie rozwodzić.
Kumpel śmiga na tym, samochód zyskał trochę na sztywność, ale nie wiem jak z żywotnością, gdyż to był jego pierwszy sezon na tych amorkach. :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 21:10 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 18:11
Posty: 218
Samochód: ..kleine ruckleuchten..
Rok produkcji: 1911
Zaawansowanie prac: 1%
newkamil miałeś jakikolwiek gwint w mk1, na którym jeździłeś ?

kup na początek te-technix'a jak by ci coś nie pasowało, zawsze odsprzedaż z niedużą stratą
najprostsze fk nowe kosztuje ponad dwa tysiące, więc do 700 zł - różnica kolosalna

gdybyś chciał mogę mieć nowego supersporta za 1300 zł - to coś pomiędzy ta a np fk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 22:52 
Pieszy

Rejestracja: 25 lut 2012, 17:59
Posty: 5
Samochód: Mk1
Rok produkcji: 78
Zaawansowanie prac: 1%
Niestety dopiero stałem się szczęśliwym posiadaczem i nie miałem okazji jeździć akurat mk1 na gwincie :)
Kumplowi sam doradzałem technix'a, bo z góry powiedział że chce nowy gwint w jak najmniejszych pieniądzach. I śmiga nie narzekając.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 29 lut 2012, 23:37 
Pasażer w VW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 23:43
Posty: 17
Lokalizacja: Lublin
Samochód: escort patrol clio crv s80 v70
Rok produkcji: 0
Numer GG: 9308429
Zaawansowanie prac: 1%
Dzieki za propozycje ale narazie tylko zbieram informacje. projekt zaczne jak zbiore ich wystarczajaco duzo i jak napisze mature bo przez najblizsze 2 miesiace po prostu nie bede mial na to czasy.

Na czym polega regeneracja?

_________________
Zróbmy z tego forum poradnik a nie kółko wzajemnej adoracji.
Nie wiedzieć to nie wstyd.
Wstyd to nie zapytać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 01 mar 2012, 14:44 
Początkujący kierowca
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:27
Posty: 31
Samochód: golf jetta golf cabrio caddy
Rok produkcji: 0
wtrące sie do rozmowy i troche rozjasnie sytuacje, mam pare aut na podłodze golfa 1 i mam różne zawiasy i na codzien mam założone do jetty fedry -60 na amorach mts i jest sztywno ale wygodnie, gwint mam z ta technix w golfie ale mam go skreconego do konca i do tego zestaw stabi i rozpórek oraz pół klate i auto nie nadaje sie nawet na wyjechanie z mojego osiedla ale na trase i tor jest bajka:) sztywno i bardzo nisko:) natomiast jezdzilem swojego czsu na ori amorach i tylko na sport fedrach i na codzień było odpowiednio nisko i wygodnie, naturalnie możesz kupic taniego gwinta i ustawic go np. na -60 i wtedy mysle ze też bedzie dobrze i wygodnie bo też już to kiedys przerabiałem w swoich autach, jeżeli chcesz możesz kupić drogi i markowy gwint ale ja miałem swojego czasu weitec u siebie niestety nie nowy lecz kupiony z autem i nie czułem wielkiej różnicy miedzy nim a ta technixem tyle odemnie w tym temacie a! jewżeli chodzi o regeneracje amorów lub gwintu to nie polecam i raczej odradzam pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 01 mar 2012, 21:43 
Początkujący kierowca

Rejestracja: 25 lut 2012, 13:27
Posty: 29
Lokalizacja: Radom
Samochód: Golf mk1
Rok produkcji: 1979
Numer GG: 4425391
Zaawansowanie prac: 51%
Kolego, podejrzewam że na większość zadawanych pytań znajdziesz odp. na google :) cięcie sprężyn to trochę odważne posunięcie, ale do odważnych świat należy ;p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Zawieszenie gwintowane
Post: 01 mar 2012, 23:07 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2012, 10:48
Posty: 272
Lokalizacja: Turek
Samochód: VW Golf GL
Rok produkcji: 1983
Numer GG: 4931174
Zaawansowanie prac: 25%
ja w moim pierwszym mk1 ciołem do benzyny 1,5 od diesla trzeba się do tego przyłożyć i jest dobrze

_________________
MÓJ GOLF


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net