Chciałbym przedstawić Wam Golfa, który powstawał wiele lat. W wielu kwestiach był nowatorski...ale to już zamierzchłe czasy. Poprzednim właścicielem był olozwirski. Znany z innych forów i pionierskich projektów. Samochód trafił pierw do mojego warsztatu na montaż EasyEcu po nieudanych przygodach z Vemsem, a po pewnym czasie dostałem możliwość zakupu i z niej skorzystałem. Samochód pojawił się na kilkunastu wyścigach głównie niskiej rangi z różnymi wynikami. Używałam go głównie w celach promocyjnych. Z uwagi na mój wyjazd z kraju Golf przestał nie używany prawie 5 lat. W tej chwili przechodzi kurację odmładzającą i wkrótce dołączy do mnie na wygnaniu.
Specyfikacja:
Mk1 z 1979 roku
Silnik 2.0 16V Turbo:
- blok z 1Z tdi,
- wał korbowy z AAZ td, odelżony i wyważony,
- korby kute,
- tłoki kute JE Pistons,
- wałki ABF,
- głowica seryjna z 6A,
- cewki zapłonowe z TFSI,
- SA EasyEcu 3+ firmy Ottomotive,
- kolektor wydechowy custom,
- kolektor ssący custom,
- przepustnica BMW v8,
- wtryski 850ccm,
- turbosprężarka Turbonetics T04E,
- WG modyfikacja kopii Tiala,
Napęd:
- koło zamachowe stalowe custom,
- sprzęgło od Ali23 - wsmocniony docisk z LTka i tarcza obita kewlarem,
- skrzynia biegów 02M 5 biegów,
- swap napędu z Audi S3/SkodyOctaviiRS i Golfa 2 syncro,
- Haldex I generacji ze sterownikiem firmy EcuMaster, jeden z pierwszych edycji.
Hamulce:
- seria z GTI Pirelli,w trakcie zaciski Brembo i tarcze na zamówienie,
- w trakcie pedalbox,
Zawieszenie:
- gwint z tyłu,
- niskie sprężyny z przodu.