Siemanko, chciałbym wam przedstawić swój projekt. Skoro zdecydowałem się nadesłać zdjęcia do kalendarza to wypada założyć też temat
. Kupiłem go od Holendra, u niego jeździł na Ronalach. Jest po kapitalnym remoncie, odmalowany z barankiem na podwoziu ale niestety "ale" zawsze się znajdzie...
Model: Golf I
Wersja: GTD
Rok produkcji: 1981
Kolor: Mexico Brown
Silnik: 1.6 TD
Modyfikacje przeprowadzone:
- Audi Pepperpot
- zmieniona deska rozdzielcza, votex na 3 zegary VOD
- gwint MTSa
- clean look
Modyfikacje planowane:
- zmiana silnika na benzynowy - jeszcze nie mogę zdecydować czy 1.8T, VR5 czy VR6
- zmiana pepperpotów na BBS RS 16 najlepiej 7,5J przód oraz 8J tył
- oddanie budy do wypiaskowania i sprawdzenie jak była blacha zrobiona, bo mam obawy przed dużą ilością kitu
- zmiana koloru na szary metalik, ma drobne zacieki po budżetowym lakierniku
- detale w chrom
- zmiana kierownicy na czarną Nardi
- wsadzenie epokowego radia
- wypranie całego środka przynajmniej kilka razy, ktoś przede mną za dużo chyba jointów w aucie palił
Śpiewem przyszłości jest zamontowanie Air Ride, mieszkam w Holandii a tutaj od groma jest śpiących policjantów na drogach, przez co nie mogę posadzić jej tak nisko jakbym chciał. Na chwilę obecną priorytetem jest swap silnika bo po prostu Diesla nie opłaca się trzymać... Podatku drogowego na rok wychodzi mi 600e, przykładowo dla takiego samego Golfa w benzynie jest to 120e, a jeszcze przez 3 lata muszę płacić ten podatek więc 1800e a 360e jest ogromną różnicą (pokryje spokojnie swap i jakieś drobne mody). Z jakimiś aktualizacjami będziemy musieli poczekać do przyszłego roku. Daily, którym jest Saab 9-5 2.3t w wersji Aero wymaga obecnie większej uwagi:
Jeśli ktoś również mieszka gdzieś w Holandii lub okolicy zapraszam do kontaktu. Golfinka obecnie prezentuje się tak: