Witam wszystkich. Jako że kończy się rok chciałbym zrobić małe podsumowanie sezonu 2018.
Na samym początku wymieniłem turbo. Starą K03S zastąpiła hybryda K03s na zimnej stronie K04. Turbo wykonał Geremi. Powodem wymiany był niebieski dym z wydechu. Zmieniłem również TIP na taki z kwasiaka.
Od samego początku od kiedy mam to auto miały byc w nim tylko jedne felgi i żadne inne. Mowa oczywiście o BBS RF. I odkupiłem 17nasto calowe RFy o forumowicza Sucinam. Koła wymagały sporego nakładu pracy i środków za które można by kupić nie najgorsze daily ale było warto. Koło robi robotę. Wrażenia z jazdy są zdecydowanie lepsze niż na 15stkach z naciągiem. Auto choć wizualnie jest nisko poszło do góry. Cały sezon bez żadnej przecierki podwoziem.
Wykonałem również replikę CAE Shiftera. Biegi wchodzą szybko i krótko ze specyficznym kliknięciem. Wzbudza to podziw.
Nie obyło się oczywiście bez awarii. Podczas przejazdu i obfitym deszczu zamokło ECU i musiałem wracać 200km na trzech garach. Po otwarciu puszki ECU okazało się że z powodu wilgoci spalił się taki czip (taki czarny klocek) który odpowieda za prace wtrysków. Teraz w aucie siedzi sterownik z jakiegoś Audi.
Udało się również złożyć komplet Big brakes na przód. Zaciski brembo 4tłok z E38, tarcza scenic przetoczona na 300mm i adaptery custom. Jednak moje piekne felgi nie mieszczą zacisków i całość musi jescze poczekać na półce na zmianę wizji.
Pozdrawiam
|