Dzisiaj jest 29 mar 2024, 08:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Golf MK1 Formel E Almost Original by JohnTitor
Post: 23 paź 2015, 18:19 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Witam nazywam się Marcin i pochodzę z Zamojszczyzny.


Od jakiegoś roku czaiłem się po cichu na jakieś stare auto. Miało być E34, bardzo podoba mi się to auto. Później Jetta coupe aż postanowiłem najrozsądniej wybrać coś poczciwego co wzbudza chyba najwieksze zainteresowanie wśród VAGiniarzy. Plan od samego początku był bardzo ambitny. Auto ma być tłuste, nie było miejsca na półśrodki i podcieranie tyłka szkłem. Także do zakupu podchodziłem bardzo roztropnie. Po przejrzeniu kilku jedynek znalazłem w końcu egzemplarz w dziewiczym stanie. Gdzie żaden gospodarz, młodzieniec i szaleniec nie pchał łap. Miał być to trzy drzwiowy manual rzadko jeżdzony. Na miejscu okazało sie że to jest automat :lol: w pięciu drzwiach :roll: Auto nalezało do znajomego mojego kumpla z pracy. Człowiek ten kupił to auto 3 lata temu na Podkarpaciu równiez od kogoś kto chciał zbudować wyjątkowe auto, ale na ambicjach sie skończyło. W aucie w ciągu trzech lat zrobione zostało niewiele, Wymiana zarżniętego silnika 1.1 na 1.6, założenie kół z MK2 GTI, wymiana podsufitki czy obszycie foteli na nowo. Przez ten czas auto zrobiło może 1500km nie wiecej. Jakiś czas temu jakiś rok może dwa lata temu widziałem auto tylko raz na mieście. Warto wspomnieć że blacharka w aucie dudni jak dzwon. W przeszłości w aucie wymieniony został przedni lewy kielich i ktoś dość niechlujnie polepił tylny pas. W tej chwili pas został wspawany oraz reparaturka tylnego błotnika tylko dlatego że był polepiony w niej rant. Poza tym na podwoziu jest jeszcze oryginalna konserwa. Za auto zapłaciłem słono ale było warto.

Myślę że wyjdzie na wiosnę fajne auto z tej popierdółki.
Tak wyglądało podczas zakupu. Czysta seria. Fuckin Classy

Obrazek

Zaraz po zakupie cały środek został wyprany. Silnik otrzymał nowe płyny i filtry. W między czasie skróciłem sprężyny coby nie był dalej kozą. I tak od lipca do września zrobiłem ok 800km. Jedyną bolączką było tylko spalanie prawie zawsze przekraczające 12L. Silnik wraz ze skrzynią i tak miał wyleciec z auta więc nie było sensu reanimować gaźnika.


Co do auta:
-rocznik 1981
-kolor Marsrot G6G6
-wersja Formel E jakieś tam listwy na drzwiach i znaczki
-silnik 1.1 ---> 1.6 EW
-skrzynia 3 biegowa automat
-środek czarne tapicerki drzwi, na nowo obszyte fotele skaj-materiał, nowa jasna podsufitka, jakieś tam auto z epoki
-heble przód 220?, tył bębny
-rezane sprężyny

Na dzień dzisiejszy zostało zrobione:
Silnik, napęd i komora
-AGU 99r
-K03S
-Kolektor AJH z sharana, wygładzony w czerwonej strukturze
-Blok czarny mat
-Wtryski APY na dystansach
-Regulator 4 Bar
-Zbiorniczek A2 1,2 TDI
-Chłodnica passat B3
-IC Chinol największy jaki się zmieścił
-Silikony FMIC
-Obejmy z nierdzewki
-Kibel z kwasówki w czarnej strukturze
-Śruby, nakrętki kwasówka
-Pompa paliwa fejk Bosch
-Linka gazu custom
-Linka Szybkościomierza custom
-Pompa sprzęgła Passat b4
-Sterowanie pompy custom
-Jednomas G60 + zestaw sprzęgła
-Skrzynia EBN, wypiaskowana, pomalowana
-Lewarek zmiany biegów A3
-Półoski custom
-N75 z S3
-Wiązka silnika i oświetlenia w błotniku
-Brak zbędnych otworów
-Firtel Pipercross
-Fertelek odmy

Nowy rozrząd, uszczelki, oringi, oleje etc


Pierwszą rzeczą która miała opuścić auto była ta skrzynia. Szukałem czegoś z wersji GT, GTI miała być szybka. Jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia i silnik również opuścił auto. Od samego początku miał być 2E później ADL w między czasie mocny traktor czy V5 AQN. Niewiele brakowało a kupił bym ABFa jednak silnik był dojechany bardzo. I w końcu trafił sie 1.8T AGU z wiązką, skrzynią i całym osprzętem. Silnik został dokładnie sprawdzony cobym wiedział na czym stoję i na ile sobie mogę pozwolić. Dostał nowe uszczelki, rozrząd itd na koniec został pomalowany blok w czarny mat. Skrzynia pomalowana została w siwy mat ale poprawię ją w połysk. Mam juz jednomas G60 wraz ze sprzęgłem. Wsadziłem wiele nowych części, nie lubię poprawiać po sobie roboty. Mam też kolektor AJH żeby była mniejsza kanalizacja pod maską. Co do komory będzie Clean Look. Silnik już siedzi w aucie muszę jeszcze ogarnąć resztę mechaniki i pewien miglanc go odpali. Co do mocy mam już większe wtryski, dokupię jakieś turbo i powinno wyjść 220KM. Nie mam zamiaru z nikim rywalizować na moc, tym bardziej że to jednołap. Auto będzie grube ale bez zbędnych dupereli.

Środek
-Czysta seria
-Czarny sufit
-Czarne słupki
-Jakieś tam maty pod dywanami
-Szmaciano-dermowe fotele i kanapa

Będzie utrzymany w serii. Mam dodatkowe wskaźniki z GTI, kierę RAID. Ma wyglądać jakby auto zatrzymało się w swojej epoce. Akumulator w specjalnej zabudowie będzie w bagażniku.

Heble
-Przednie zaciski ATE z Omegi 54mm
-Tarcze 280mm.
-Nowe klocki i przewody elastyczne

-Tył tarcze 226mm
-Jarzma pasek
-Zaciski Golf mk4
-Linki ręcznego MK2 GTI 1870mm

-Pompa 20mm jakiś seat
-Serwo jakiś seat
-Nowe przewody miedziane

Koła
-BBS RA z MK2 GTI
Sezon 2016-2017
-BBS RF Przód 7,5J 185/45 R15 tył 8,5J 195/45 R15
-Złote śruby
-Białe rotory
-Białe wianki
-Czerne bębny
-Czerwone dekielki ze złotym napisem BBS w 3D
-Chromowane zaworki
-Dystanse 10mm z przodu

Wydech
-Downpipe 2.75'' w szmacie
-Reszta 2,50''
-Dwa tłumiki przelotowe z kwasiaka
-Końcówka tłumika zagięta do góry, jak to zwykle w Mk1

Blacharka
-Nowe tylne narożniki
-Nowy tylny pas
-Brak podszybia w komorze
-Brak tylnych sierpów
-Brak otworów po plastikowych zderzakach we wszystkich błotnikach
-Stary lakier G3G3 zastąpiony nowym
-Metalowe zaderzaki
-Rolowane błotniki

Na dzień dzisiejszy cała kabina został umyta w środku. Deska prawdopodobnie nigdy nie była ściągana przede mną.Na podłogę nakleiłem dywany, jakieś maty. Tylna klapa zrobiona została na gładko. Został wymieniony tylny pas, reparaturka błotnika i wyprostowaliśmy próg tam gdzie opiera się lewarek. Zrolowane zostały ranty błotników na gładko, ma być nisko. Tak poza tym jest kilka elementów do pomalowania ale to na wiosnę. Poprawię wkrótce konserwę w błotnikach i w podwoziu, kilka małych miejsc.

Zawieszenie
-Gwint MTS
-Usztywniona tylna belka
-Nowe tulejki, sworznie etc
-Komplet rozpórek
-Ori zwrotnice

Obecnie wygląda tak
Obrazek

Pozdro

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2019, 22:42 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 5 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 27 paź 2015, 20:19 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Witam. Wczoraj i dziś ostro działałem w garażu. Sporo podgoniłem z robotą. Silnik został wyjęty i zaczynam go powoli składać. Plan na najbliższy czas złożyć, odpalić a potem ponownie rozebrac i przygotowac budę i komorę do malowania.

Obrazek

Obrazek

Udało mi się też umyc komorę. Użyłem sporo chemii, część marketówy i dosyć dobrego preparatu od APP do usuwania smoły. On właśnie domył najcięższy 34letni brud. Na upartego komora mogła by już tak zostać ale mastyka jest paskudnie położona więc muszę ją na nowo pomalowac.

No i rzecz która mnie cieszy najbardziej, udało mi się zamontować pompę sprzęgła i serwo z pompą z passka. Rzeźby było sporo ale działa jak powinno.

Obrazek

Pozdro

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 18:06 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 28 paź 2015, 21:13 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 18:39
Posty: 413
Lokalizacja: Straszęcin - Dębica
Samochód: Golf Mk1 5d GLS
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Mam podobny zestaw, daily na JRach, Golf w automacie i 5d ;)
Obrazek

Fajnie, że modzone jest 5d, ale co do swapu silnika to już do znudzenia te 1.8T
Mimo wszystko wytrwałości życzę w dążeniu do celu ;)

_________________
Škoda Fabia I vRS - https://www.facebook.com/skodafabiavrsbymajeczka/
Volkswagen Jetta A2 CL - daily
Volkswagen Golf mk1 GLS (automat) - sprzedany
Fotografia - https://www.facebook.com/mateuszmajkafotografia/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 30 paź 2015, 16:32 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Owszem dużo jest jedynek z 20VT pod maską ale większa połowa to smieciuchy, auta sklecone na szybko aby przelatać sezon. Ja mam zamiar zbudować grube auto.

Tak z nowości to przemalowałem skrzynie w połysk i przygotowałem do malowania większe zaciski. Jak dobrze pójdzie jutro pomaluję je w kolor budy. Złożyłem w końcu sprzęgło G60 i też prawdopodobnie jutro włożę silnik ze skrzynią do auta. Pozostanie tylko zrobić kanalizcję FMIC, wydech i elektrykę.

Ma ktoś drewnianą kierę na sprzedaż???

_________________
CultStyleZamosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 27 lut 2016, 00:07 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Witam dosyć długo sie nie odzywałem. Auto ma się dobrze. Co dzień cos się dłubie. Czasu na auto w ciągu doby mam mało bo co można zrobic w przez 3-4 godziny.
Tak pokrótce:
Został odpalony silnik, podziękowania dla Pokrzywy z CSZ za ogarnięcie wiązki i wszelką pomoc telefoniczną. Brakuje tylko TIPa i N75. Mam juz większe wtryski i K03S.
Zostały wymienione tylne reparaturki i tylny pas. Został również wycięty pas między komorą a podszybiem. Powiększyło to przestrzeń pod maską. Walczę teraz z komorą. Zaspawałem wszelkie niepotrzebne otwory. Auto rozbieram do malowania. Jest dobrze, auto ma zdrową blacharkę. Cieszy mnie to.
Kupiłem okazyjnie BBS RF 001, w tej chwili mają zrobiony nowy nawiert. Mam tez 2,5" ranty na tył. Wyjdzie jakieś 9J. Przód mam jeszcze nie pomierzony. Brakuje tylko śrubek i nowych dekielków.

Obrazek

Odebrałem również zaciski z regeneracji i malowania.
Obrazek
Pozdrawiam

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 18:11 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 27 lut 2016, 11:10 
Początkujący kierowca

Rejestracja: 09 lut 2016, 21:25
Posty: 35
Samochód: vw golf mk 1
Rok produkcji: 1975
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Oj widzę tu całkiem ciekawy projekcik, hmm rfy może chciałbyś odsprzedać ;-) powodzenia w dalszych modach


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 27 lut 2016, 13:11 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Nie opłaci mi się ta odsprzedaż. Postaram sie żeby to auto nie było najgorsze :)

_________________
CultStyleZamosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 02 mar 2016, 01:22 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2013, 09:58
Posty: 314
Lokalizacja: Skrzyszów
Samochód: GOLF MK1 FORMEL E
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 51%
ciekawe mk1 się szykuje czekam z niecierpliwością na efekt końcowy,jak tam się miewa mkV,pozdrawiam

_________________
http://vwmk1-garage.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=814


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 02 mar 2016, 20:38 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Wszystko z autem w porządku. Szykuje cambery, będzie jeszcze niżej i szerzej. Priorytetem jest ta jedynka w tej chwili. Coś nowego wrzucę wkrótce.

_________________
CultStyleZamosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 10 kwie 2016, 20:11 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Witam dawno się nie odzywałem ale wydarzyło sie sporo. Auto odebrane zostało juz od lakiernika który pieprzył się z nim prawie 6 tygodni!!! Proktycznie wszystko jest juz gotowe do składania. Jakieś tam zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziękuję jednemu z forumowiczów za nagranie sprawy z uszyciem nowej podsufitki.
W połowie maja wyjadę. Pozdrawiam

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 18:25 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 10 kwie 2016, 22:23 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2013, 09:58
Posty: 314
Lokalizacja: Skrzyszów
Samochód: GOLF MK1 FORMEL E
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 51%
dobra robota daj jakieś foto golfa jeszcze :mrgreen:

_________________
http://vwmk1-garage.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=814


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 29 kwie 2016, 21:16 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Zwaliło mi się na głowę kilka ważniejszych spraw niż auto i temat troszkę ucichł. Myślę że do połowy maja wyjadę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/d6c611ecd5449da3]Obrazek[/URL]

Obrazek

Obrazek

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 18:38 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 01 maja 2016, 22:00 
kierowca VW Golf

Rejestracja: 31 mar 2012, 13:58
Posty: 96
Samochód: C GTI
Rok produkcji: 1982
Zaawansowanie prac: 51%
Jedynkę kojarzę bardzo dobrze z czasów gdy jeździła po Przemyślu :) I wtedy była w bardzo dobrym stanie. Pełen oryginał!!! Miałem okazję się nią przejechać i dokładnie się jej przyglądnąć.
Niestety jak to w życiu bywa dorwał się nowy właściciel który zrobił szybki remoncik blachy wymienił tapicerkę foteli(!!!) i z 1500zł auto trafiło na allegro za 5000zł i tak wisiał i wisiało i wiasiało...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 02 maja 2016, 20:51 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
Kosa pisze:
Jedynkę kojarzę bardzo dobrze z czasów gdy jeździła po Przemyślu :) I wtedy była w bardzo dobrym stanie. Pełen oryginał!!! Miałem okazję się nią przejechać i dokładnie się jej przyglądnąć.
Niestety jak to w życiu bywa dorwał się nowy właściciel który zrobił szybki remoncik blachy wymienił tapicerkę foteli(!!!) i z 1500zł auto trafiło na allegro za 5000zł i tak wisiał i wisiało i wiasiało...

Tak to jest to auto. Auto wisiało na portalach aukcyjnych chyba z rok. Później 1,5 roku przestało w garażu i tak doczekało się mnie. Stan potwierdzam przed moim remontem kompletnym był dobry jednak jakiś lepiarz dość niechlujnie pomalował dół drzwi i klapę. Ja to musiałem poprawić.

_________________
CultStyleZamosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Golf MK1 Formel E by JohnTitor
Post: 26 maja 2016, 14:58 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2015, 11:08
Posty: 91
Lokalizacja: Zamość
Samochód: VW GOLF MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 25%
80%

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
CultStyleZamosc


Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 19:38 przez JohnTitor, łącznie zmieniany 3 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net