Dzisiaj jest 09 maja 2024, 10:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 20 sty 2015, 13:47 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 16:38
Posty: 123
Samochód: Jetta mk1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 99%
Fajnie ze ktos trzyma oryginalny styl, jak dla mnie jest super, full wypas i czapki z głów.
Ale skoro ma byc krytyka to :

- Opony zdaje mi sie powinny byc 155 SR13 -
- z tylnej wycieraczki odchodzi lakier – albo odchodził bo zdjecia wg datownika sa z 2011r.
- wspólczesny akumulator bosza pod maską troche szpeci.
- Lewa gałka radia inna niż prawa
- żółte blachy - jedynka najlepiej wyglada na czarnych (wiem że tu sie nie dałoa , żółte maja dużo plusów)
- Mysle że jak juz byłes tak daleko to trzeba było rozebrac do konca i malowac cała bude łacznie z tym co pod maską.



No i co do podłogi kierowcy i pasazera – była zdrowa, czy wstawiałes lub ratowałes starą bo z foto nie moge wywioskowac.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 20 sty 2015, 14:00 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Fotki są z całego mojego okresu posiadania auta - stąd taki rozrzut.

Wycieraczka jest po malowaniu - wszystko z nią ok

Progi są prawie całe ori - tylko końcówki wymieniałem, podłoga była zdrowa, standardowo mała łata przy podnóżku kierowcy.

Pokrętła radia - wiem - szacun za spostrzegawczość ;) Jak znajdę inne to podmienię, ale nie da się kupić samych pokręteł.

Gdzie mogę kupić niewspółczesny? - to są normalne części eksploatacyjne - nowy jest nowy.

Opony - Zgadza się, książka podaje dla MK1 rozmiary:
145/80r13
155/80r13
165/70r13
175/70r13
185/60r14

Co do malowania całości - masz absolutną rację - ale to dopiero teraz wiem... Kolejne (GTD) robię znacznie wolniej i dokładniej. (mam jeszcze do niego czarne blachy!)

_________________
werk137.pl - Zapraszam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 20 sty 2015, 20:09 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 16:38
Posty: 123
Samochód: Jetta mk1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 99%
Co do opon, to chodziło mi o to że można jeszcze trafić na oryginalne opony z dawnym sposobem oznaczania czyli 155sr13 a nie 155/80 r13 i takim typem bieżnika jak był stosowany w latach 70-tych.
Coś w ten deseń
http://olx.pl/oferta/nowe-opony-wielose ... 8wF2L.html
Mając takie na VW jest +10 punktów do lansu.

Co do akumulatora
generalnie Bosch mi sie nie poba bo kolorystycznie rzuca sie w oczy ten niebieski z szarym. Duzo lepiej wyglada zwykly czarny aku np varta - wystarczy poodrywac naklejki.
Sa firmy które robia aku z zewnatrz imitujace stare modele ( lata 30-60), głównie modele 6v choc i niektore 12v tez mozna trafic.



Wiem ze dla przeciętnego golfisty to pierdolety, ale w przypadku wózków z wyższej półki ew. takich robionych na stan 1 wg niemieckich standardów nawet takie smaczki mają znaczenie.


A jesli chodzi o pokrowce z "misia" które gdzies tam znalazłem w Twojej galerii to na mój gust lepiej by wyglądało coś takiego

Obrazek

Biały mis kojarzy mi sie bardziej z Beczką albo Baleronem


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 20 sty 2015, 22:15 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Heh, ja takiego misia szarego kupiłem nawet mamie do mercedesa - nowe w Lidlu - tak jak w MK1 - jest dużo wygodniej - koraliki kojarzą mi się z kiczem.... W dodatku szorstki materiał i trawa morska z oparcia nie wgryza się w tył latem ;)

Te opony może i są ori Uniroyal-a, ale tego bieżnika nie produkuje się od połowy lat 90-tych.
Sprzedaję opony na co dzień i mam swoje zdanie nt. takich opon - nie twierdzę, że są złe - wręcz są idealne do muzeum, ale do mojej jazdy uważam je za niebezpieczne. To jak z klockami hamulcowymi z azbestem z epoki - po 30 latach (moim zdaniem) podczas hamowania ma prawo oderwać się część cierna od mocowania - a to duże ryzyko jeśli poruszam się po drogach publicznych.
Nadmienię, że w miarę możliwości gromadzę takie opony/koła z 1-go wyposażenia w garażu, ale tylko jeśli nie są popękane i traktuję je jako eksponat do oglądania a nie używania (ew. jako koło zapasowe na zasadzie dojazdówki - powoli i do najbliższego warsztatu).

Oznaczenia SR wyszły z użycia - w sumie nie wiem czemu, jednak to ta sama opona (SR powinno oznaczać 80%, ale czasem to nawet 82%).

Do GTD chcę założyć 205/60r13, ale tylko jakieś nankangi i inne cuda są na rynku, ja natomiast nie jestem kierowcą który jeździ powoli wiec nie wypada oszczędzać na tym. Bieżniki o jakich mówisz robi Vredestein - seria Classic. Zakładałem kilka opon do Alf i Garbusów - klienci byli zadowoleni. Mi marzą się Conti albo Michelin - jednak obie firmy nie mają już niestety od 10 lat tego rozmiaru w swojej ofercie (Fulda Y2000 jest bardzo słaba na wodzie).

Faktycznie mogłem wziąć srebrnego albo Vartę, mniej rzucało by się w oczy. Nie spotkałem (może dla tego, że nie szukałem) produktów o starym wyglądzie.

Moje auto nie zasługuje na stan 1 - uważam ,że jest pomiędzy 2 i 3 (nigdy na zdjęciach nie widać błędów i zużycia tak jak na żywo).

Kolejnym autem celuję w 2, może 2+.

Dziękuję za konstruktywną wypowiedź - chętnie podebatuję na zlocie na żywo.

_________________
werk137.pl - Zapraszam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 00:32 
Pasażer w VW

Rejestracja: 17 maja 2013, 23:54
Posty: 11
Samochód: VW Golf MK1 GL
Rok produkcji: 1983
Numer GG: 5209300
Zaawansowanie prac: 1%
Bliźniak jest ładny kiedyś w końcu wsiądę i porównam z moim jak się jedzie. A tak w ogóle czerwony jest szybszy ;) Nie mogę doczekać się kiedy mój będzie gotowy i też będę jeździł na pocztę albo po prostu po chleb a że trasa wydłuża się zazwyczaj do 30 km to już mały szczegół. Co to paska na tylną klapę to mam już pomysł tylko czy będzie to wyglądało wystarczająco ORYGINALNIE ????? :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 07:28 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Twoje listwy z Castoramy z wkrętami do drewna się sie sprawdzą :P
/ Miłego dnia :D

_________________
werk137.pl - Zapraszam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 08:56 
kierowca VW Golf
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 16:38
Posty: 123
Samochód: Jetta mk1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: 99%
"Do GTD chcę założyć 205/60r13, ale tylko jakieś nankangi i inne cuda są na rynku, ja natomiast nie jestem kierowcą który jeździ powoli wiec nie wypada oszczędzać na tym"

Zrobi sie off top ale chyba nie masz za złe.

No wiec w tym rozmiarze z opon do szybkiej jazdy z homologacja drogową brałbym w ciemno toyowek 888. To nie jest opona tylko na suche. Do momentu jak nie ma większych kałuż spokojnie daje rade - sprawdzałem :) Oczywiscie cena to jakies 500/600 zł za sztuke, ale do upalania i szybkiej jazdy sa naprawde spoko. .
W razie czego zawsze możesz ją dociąc i bedzie dobra nawet na deszcz.
Oczywiscie trzeba miec sprzet do docinania tzn taką wypalarke.
W Podobnej cenie do Toyo 888 kupisz jeszcze semi slicka z yokohamy - ale nie wiem czy i jak głęboko mozna je docinac.


Jak budżet nie łapie to z tanszych sa federale 595 (ok 300 zł) które ponoc też sa przyzwoite, aczkolwiek to juz nie semi-slick tylko normalna opona UHP - na głębszej wodzie .
Podejrzewam że z tych lepsiejszych opon drogowych też by sie coś znalazło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 11:13 
Pasażer w VW

Rejestracja: 17 maja 2013, 23:54
Posty: 11
Samochód: VW Golf MK1 GL
Rok produkcji: 1983
Numer GG: 5209300
Zaawansowanie prac: 1%
mazzy137 pisze:
Twoje listwy z Castoramy z wkrętami do drewna się sie sprawdzą :P
/ Miłego dnia :D


Castorama zawsze jest spoko tam Mnie uczył KTOS ;)


Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 22:36 przez slawekmal, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 21:01 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2013, 20:38
Posty: 487
Lokalizacja: Zgniłkowa Vw Kotlina DKL
Samochód: golf 1
Rok produkcji: 1980
Zaawansowanie prac: 99%
tyle spamu :D

_________________
DKL podstawa to zrobić z niczego coś ,,.
Forumowy diagnosta fan mk1 w oryginale


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 21 sty 2015, 21:22 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Właśnie chciałem cos z bieżnikiem z epoki, ale brak. Też myślę nad Toyo - cena do akceptacji. Federali, Nankangów, itp jakoś nie szanuję....

_________________
werk137.pl - Zapraszam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 23 cze 2015, 22:01 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Co żeby nie było, że nic się nie dzieje:
- przymierzam dokładkę KAMEI
- pomalowałem zaciski i jego okolice
- montowałem rozpórkę do Morotsportu

Po za tym auto stoi pod domem i czeka na wymianę zimmeringu z wałka skrzyni bo cieknie.
Potem regulacja gaźnika i postaram sie gdzieś odstawić auto na dłuższy postój (muzeum albo salon).


Załączniki:
170620151054.jpg
170620151054.jpg [ 73.35 KiB | Przeglądany 5701 razy ]
190620151057.jpg
190620151057.jpg [ 47.54 KiB | Przeglądany 5701 razy ]
20150416688.jpg
20150416688.jpg [ 62.99 KiB | Przeglądany 5701 razy ]

_________________
werk137.pl - Zapraszam
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 24 cze 2015, 19:29 
kierowca VW Golf

Rejestracja: 29 sty 2015, 20:00
Posty: 111
Samochód: astra
Rok produkcji: 1997
ty sobie żarty stroisz z tym zaciskiem? :lol: monitor oplułem patrząc na to partactwo

edit:
tak teraz patrzę to zdążyłeś nawet gwinta i stabi do 1,1 załorzyć :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 25 cze 2015, 08:00 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2012, 10:08
Posty: 345
Samochód: Golf
Rok produkcji: 1980
Numer GG: 163221
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Może chcesz go sprzedać?

_________________
mk one VR6 http://vwmk1-garage.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=282


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 25 cze 2015, 12:15 
kierowca VW Golf

Rejestracja: 07 gru 2014, 22:35
Posty: 111
Samochód: Golf MK1
Rok produkcji: 1981
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
maj0nez pisze:
Może chcesz go sprzedać?


Myślę że właściciel nie będzie zachwycony tym pytaniem :P

_________________
Były Mk1 1,8RP viewtopic.php?f=4&t=2830
Obecny projekt MK1 VR6 viewtopic.php?f=4&t=2117


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Das original 1978 - RED 4D 1,1 L
Post: 25 cze 2015, 12:42 
VW wyjadacz forumowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 22:00
Posty: 1264
Lokalizacja: Großpolen PWL / Monachium
Samochód: MK1 x3
Rok produkcji: 0
Numer GG: 4474704
Zaawansowanie prac: Mam kilka aut
Jak na swapa to tak.
Zamienie na maszynę do obsł. klimatyzacji - nie na działkę rolną ;)

W takim stanie jak jest musiałbym 3,5-4k euro dostać a to w PL nierealne.

_________________
werk137.pl - Zapraszam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net